برند پارت الکتریک یکی از معتبرترین برندهای تولید لوازم ایمنی برقی در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۶۴ باهدف تولید محصولات الکتریکی تأسیس شد و اکنون یکی از تولیدکنندگان عمده و متنوع محصولات الکتریکی در ایران است.
 محصولات اصلی پارت الکتریک شامل چند راهی‌ها و محافظ‌های برقی، کلید و پریز، سوکت‌های صنعتی، هواکش و آنتن است. این محصولات در انواع و اقسام متنوع و با کاربری‌های مختلف تولید می‌شوند و هر محصول برای کار مشخصی طراحی شده است. محصولات پارت الکتریک دارای گواهی‌نامه استاندارد کیفی اروپا (CE)۱ هستند و اغلب دارای ۲۴ ماه گارانتی می‌باشند. همچنین، این محصولات نشان ملی استاندارد ایران۲ را نیز اخذ کرده‌اند.


 اکثر محصولات پارت الکتریک به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که در برابر ولتاژهای غیراستاندارد مقاومت کنند و از سوختن وسایل برقی در مقابل شوک‌های احتمالی در برق شهری جلوگیری کنند. از ویژگی‌های برجسته این محصولات می‌توان به دوام بالا و ماندگاری آن‌ها اشاره کرد، به‌طوری‌که سال‌ها قابل‌استفاده هستند و می‌توانند از تحمیل هزینه‌های ناشی از تعویض محافظ برق یا سوختگی و آسیب لوازم برقی بر سبد خانوار بکاهند.





معرفی پرفروش ترین محصولات شرکت پارت الکتریک

انواع محافظ برق پارت الکتریک

خوشبختانه امروزه محافظ‌های برق در مدل‌های متنوعی توسط برندهای معتبر مانند پارت الکتریک تولید و به‌راحتی قابل‌دسترسی هستند. از رایج‌ترین و پرفروش‌ترین گزینه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محافظ برق پکیج
  • محافظ برق تک پریز
  • محافظ برق ولتاژ ورودی
  • محافظ برق یخچال و فریزر
  • محافظ و چند راهی برق ۴ خانه
  • محافظ و چند راهی برق ۶ خانه
  • محافظ برق ماشین لباسشویی و ظرفشویی

 تنوع محافظ برق و ولتاژ ارائه شده توسط شرکت پارت الکتریک بسیار زیاد است و افراد می‌توانند به‌راحتی از وسایل خود در برابر تغییرات ولتاژ محافظت کنند. توجه به ویژگی‌های فنی مانند محدوده عملکرد مطلوب و حداکثر جریان قابل‌تحمل در هنگام خرید بسیار مهم است.

برد محافظ برق پارت الکتریک

برد محافظ برق یک دستگاه الکترونیکی است که در صورت تغییرات ولتاژ، برق لوازم را قطع می‌کند تا از آسیب به تجهیزات صنعتی، خانگی و الکتریکی جلوگیری کند.

بردهای محافظ برق در دو مدل خانگی و صنعتی تولیدمی شوند. مدل‌های خانگی دارای انواع مختلفی هستند و از تایمرهای متفاوتی در تولید آن‌ها استفاده می‌شود. هدف اصلی این بردها جلوگیری از بروز آسیب به وسایل برقی مانند فریزر و یخچال، کامپیوتر، کولر، تلویزیون و… به دلیل بروز نوسانات در برق است. معمولاً محدوده کاری این بردها بین ۱۷۵ تا ۲۴۵ ولت می‌توانند متغیر باشد که هنگام تولید این بردها از باکیفیت‌ترین قطعات استفاده می‌شود. در لیست زیر به‌صورت کلی به کاربردهای اصلی انواع برد محافظ برق اشاره کرده‌ایم:

  1. ایمنی بیشتر
  2. محافظت از تجهیزات صنعتی
  3. افزایش طول عمر وسایل برقی
  4. محافظت از وسایل برقی خانگی
  5. جلوگیری از تغییر ولتاژ در لوازم صوتی و تصویری
  6. جلوگیری از بروز آسیب در کولرهای آبی هنگام تغییر ولتاژ در برق شهری

دسترسی به لیست قیمت و ویژگی‌های محصولات از طریق فروشگاه‌های آنلاین معتبر به‌راحتی امکان‌پذیر است. برای خرید محافظ برق باکیفیت، محصولات پارت الکتریک گزینه‌ای عالی هستند. این برند باکیفیت فوق‌العاده بالا و قیمت مناسب، از قطعات باکیفیت در تولید محافظ‌های برق استفاده می‌کند و تنوع محصولات زیادی دارد.
نمایندگی‌های پارت الکتریک در شهرهای مختلف وجود دارند و امکان خرید انبوه برای متخصصان برق فراهم است؛ بنابراین هیچ نگرانی در مورد دسترسی به محافظ‌های برق پارت الکتریک وجود ندارد. این محصولات از پرفروش‌ترین و مطمئن‌ترین گزینه‌ها در بازار هستند و رضایت مشتریان را جلب کرده‌اند.

نمایندگی محصولات پارت الکتریک

فروشگاه سیتی برق با بیش از چندین سال سابقه درخشان در حوزه روشنایی و برق، افتخار همکاری چندین ساله با این برند را دارد. براساس پخش مستقیمی که شرکت پارت الکتریک دارد، تمامی محصولات آن را با شرایطی ویژه به بازار عرضه می‌کنیم و در این راستا جزو اصلی‌ترین نمایندگان پارت هستیم. شرکت سیتی برق این افتخار را دارد که محصولات پارت الکتریک را با بهترین قیمت و ارائه گارانتی معتبر به‌صورت تکی و عمده در سراسر کشور به فروش برساند.




  1. گواهینامه CE (Conformité Européenne) نشان‌دهنده انطباق یک محصول با استانداردهای بهداشت، ایمنی و حفاظت از محیط‌زیست اتحادیه اروپا است. این گواهینامه به محصولات اجازه می‌دهد تا در بازار منطقه اقتصادی اروپا (EEA) به فروش برسند ↩︎
  2.  نشان ملی استاندارد ایران نشان‌دهنده تعهد تولیدکننده یا عرضه‌کننده محصول به رعایت ضوابط و قوانین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استانداردهای ملی است؛ این نشان به مصرف‌کنندگان اطمینان می‌دهد که محصول موردنظر با استانداردهای ملی ایران مطابقت دارد و از کیفیت و ایمنی لازم برخوردار است. ↩︎